Saturday, December 27, 2008

白色空間的斑點

享受一個人呆在家的舒適感…
把音量放到自己的不傷耳膜剛好的力量﹔電腦桌前還有一杯剛沖好的綠茶。
溫溫的、香香的、不甜不膩‧

現在的我有一種失落感﹔只想奔跑在一偏翠綠的大草原上‧
腳上的腳趾覆蓋在小草上﹐… 暖暖的
聞草香﹔四周沒有被污染的頂點痕跡。
此刻的我…
只想好好的躺在那裡‧

有人問我最愛的東西是什麼﹔我說…

綠茶蝴蝶藍海‧’

綠茶-‥ 當我心情悶時候﹐我會喝它
蝴蝶-‥ 當我不開心時候﹐它會帶我飛翔﹔把壞心情丟掉
藍海-‥ 當我哭泣的時候﹐我會告訴它我傷心﹔海水會把我眼淚沖掉

其實這三樣東西如同現實中最需要﹔也最實在的‘他們’
家人情人自己… 還有朋友們
如果沒有這些東西﹔就連自己會變怎樣我也不知道。
(哈哈)怎麼突然這麼感性起來﹖ 還真有點不習慣﹕)


'Love' is no any reason to everyone that you love.
Everything that you did;Everything that you feel are unreasonable.
Keep appreciate to them till forever. Your 'love' to them is very important..

Without them, your breath .. your soul is no value.
To everyone, 'Parents,Beloved,Yourself,Friends..' are priceless treasure.
Don't easily to lose one of them.
You might regret forever ... if you lose them in once of your life.

Try to feel,Try to get,Try to breath out what they want.




1 comment: